Napište nám objednavky@cyrmex.cz

Doprava a platba

 Způsoby dodání zboží

  • Rezervace zboží pro vyzvednutí na lékárně (platba na lékárně, v tomto případě se nejedná o distanční výdej)
  • Zaplacení přes eshop a vyzvednutí na lékárně (distanční výdej zboží)
  • Dodání zásilkovou službou DPD s poštovným uvedeným při objednání

Zboží nelze zaslat na dobírku. Zboží zůstává do úplného zaplacení majetkem prodávajícího. Vlastnictví k prodávaným věcem přechází na kupujícího zaplacením zboží a připsáním kupní ceny na účet.

Platební podmínky

Cenu zboží a případné poštovné dle kupní smlouvy může kupující uhradit prodávajícímu následujícími způsoby:

  • v hotovosti, platební kartou na pobočkách prodávajícího při vyzvednutí zboží (v tomto případě se pak nejedná o distanční výdej)
  • prostřednictvím platební brány a to převodem na účet platební brány, platební kartou, platebními službami Apple Pay nebo Google Pay

Zboží nelze zaplatit převodem na účet Prodávajícího a zboží nelze zaslat na Dobírku.  

Objednávky odesíláme v pracovní dny do 24 hodin. Zboží objednané v sobotu, neděli nebo ve svátek zasíláme den následující po prvním pracovním dnu. Doba dodání se počítá ode dne expedice, o které budete informováni e-mailem v okamžiku vyskladnění zásilky a předání balíku dopravci. 

Léčivé přípravky registrované podle § 25 odst. 1 zákona o léčivech, jejichž výdej podle rozhodnutí o registraci není vázán na lékařský předpis, budou odeslány kupujícímu nejdéle ve lhůtě čtyřiceti osmi (48) pracovních hodin od přijetí objednávky tak, aby bylo zajištěno jejich dodání kupujícímu nejdéle ve lhůtě tří (3) pracovních dnů od přijetí objednávky, nebo bude kupujícímu nejdéle ve lhůtě tří (3) pracovních dnů od přijetí objednávky oznámeno, že v této lhůtě nelze objednané zboží dodat.

Kupující je povinen bezprostředně při dodání překontrolovat spolu s dopravcem stav zásilky (počet balíků, neporušenost pásky s firemním logem, poškození krabice ) podle přiloženého přepravního listu a odmítnout převzetí neúplné nebo poškozené zásilky.

Neúplnou nebo poškozenou zásilku je nutno neprodleně oznámit emailem na adresu eshop@cyrmex.cz, sepsat s dopravcem škodní protokol a ten do 24 hodin zaslat emailem prodávajícímu. Pokud je kupujícím převzetí zásilky stvrzeno podpisem v dokladech dopravce, na dodatečné neúplnosti nebo poškození dodávky není žádný nárok.

V případě oprávněné reklamace léčivých přípravků je lékárna zajišťující zásilkový výdej povinna nahradit kupujícímu náklady na zaslání léčivých přípravků k reklamaci.
K reklamaci je nutné předložit kopii faktury a doklad o dodání a zaplacení zboží, jehož vady jsou reklamovány.